4/2/15

oxyroN2.459













22η αγωνιστική της Super League


Τα μυαλά μας κι η καρδιά μας πονάνε για τα τέσσερα γράμματα. 
Βράδια σαν τα σημερινά αφαιρούν μήνες απ' την ζωή μας. 
Κι όλα αυτά γιατί δεχόμαστε τους τρύπιους.

ΟΦΗ - ΠΑΟΚ - 3-1

Για την 22η αγωνιστική της Super League, o ΠΑΟΚ γνώρισε ταπεινωτική ήττα - ντροπή στο Ηράκλειο από τον ελλιπέστατο και γεμάτο προβλήματα ΟΦΗ, με 3-1. Ο ΠΑΟΚ μείωσε στο 53ο λεπτό με τον Παπαδόπουλο, που πήρε την μπάλα από σέντρα του Περέιρα, είχε μια δυο καλές στιγμές με τους Μακ και Νομπόα. Ο Άγγελος Αναστασιάδης υπέβαλλε την παραίτησή του μετά την κακή εμφάνιση και την βαριά ήττα από τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο...

Άγγελου Αναστασιάδη
"Είναι από τις πιο άσχημες μέρες στην καριέρα μου. Την ευθύνη την παίρνω εγώ. Αφήσαμε και πέρασε ένα ημίχρονο χωρίς σουτ. Είναι ντροπή για όλους μας. Την ευθύνη τη φέρω εγώ. Είπα στους παίκτες από το ημίχρονο ότι δεν έχω καμία δουλειά και καμία σχέση με αυτό που βλέπω και ότι θα θέσω στη διάθεσή της διοίκησης την παραίτησή μου. Τους το είπα και τώρα. Το είπα και στον κ. Αγγελίδη. Είμαι ο τελευταίος που θα δημιουργήσω πρόβλημα. Η απόφαση είναι της διοίκησης. Αν θέλει να παραμείνω ως το τέλος ή για όσο θέλει θα είμαι εδώ. Είμαι πολύ στεναχωρημένος γι' αυτό που είδα. Με αυτό που κάνω νομίζω ότι λύνω τα χέρια των ανθρώπων που είναι από πάνω. Δεν φεύγω είμαι εδώ. Ποτέ δεν έφυγα αν αυτό δεν έγινε με συνοπτικές διαδικασίες."
Για τον λόγο που παραιτείται:
"Μπορεί να φύγει κανένας άλλος εκτός από εμένα; Εγώ είπα στην αρχή ότι πάμε για πρωτάθλημα. Αυτή η κατάσταση είναι από τον Αστέρα. Είμαστε οκτώ βαθμούς πίσω. Στην Ελλάδα είμαστε. Ένα ταρακούνημα χρειάζεται η ομάδα. Εγώ δεν πιστεύω ότι για να κερδίσει ο ΠΑΟΚ τον ΟΦΗ με αυτά τα προβλήματα, χρειάζεται προπονητή. Δεν μου αρέσει αυτό που λέω για την ομάδα του ΟΦΗ, της δίνω συγχαρητήρια. Ίσως δεν μπόρεσα να πείσω. Ποιος φταίει γι' αυτό;"
Για την χρησιμοποίηση του Γλύκου στην 11άδα:
"Δεν είναι τα ονόματα το θέμα, είναι η ομάδα. Δηλαδή αν δεν έπαιζε ο Γλύκος τι θα γινόταν; Την προηγούμενη εβδομάδα μου λέγατε για τον Μακ, το ζήτημα είναι η ομάδα".
Για το ζήτημα με τον Τζαβέλλα:
"Δεν μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία. Εγώ είμαι με τον ΠΑΟΚ".

Δημήτρης Παπαδόπουλος

«Είναι μια δύσκολη μέρα. Φταίμε όλοι γι αυτό που είδατε σήμερα. Θα υποστούμε τις συνέπειες. πρέπει να είμαστε έτοιμοι γι αυτό. Τώρα πρέπει να δείξουμε αν είμαστε δυνατοί. Να αλλάξουμε το κλίμα και να σταθούμε όρθιοι. Δεν είναι εύκολο αλλά αυτό πρέπει να κάνουμε».

ΟΦΗ:Λόρια,Μπολάκης,Φαζός, Δαμιανάκης, Μονιάκης, Μακρής, Κάλαϊτζιτς, Λαμπρόπουλος, Κουτσιανικούλης (90' Μανιδάκης), Ροβίθης (67' Μερεμπασβίλι) και Τζορτζ (72' Μαραθιανός).

ΠΑΟΚ: Γλύκος, Κωνσταντινίδης (59' Κίτσιου), Κατσικάς, Κόστα, Σκόνδρας, Γκολάσα (82' Κουλούρης), Νομπόα, Μαντούρο (44' Τζανδάρης), Περίερα, Παπαδόπουλος και Μακ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...