18/8/10

oxyro N1.233



Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σας περιμένουμε στο beach bar BA-BA, στον Ποταμό Επανομής για μια αξέχαστη βραδιά γεμάτη ΠΑΟΚ !!!

28/8 Σάββατο , Ώρα 22:00

PAOK SUMMER PARTY vol. 3

Με τιμή,
EAST SIDE
οι ΣΦ ΠΑΟΚ Επανομής, Μηχανιώνας, Θέρμης, Περαίας


Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει τη συμφωνία με τον καλαθοσφαιριστή Γιώργο Αποστολίδη, ο οποίος θα αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ τη σεζόν 2010-2011.

Γιώργος Αποστολίδης:

"Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί μετά από τόσα χρόνια επιστρέφω στον ΠΑΟΚ, την ομάδα από την οποία ξεκίνησα το μπάσκετ, από τις ακαδημίες κι έφτασα ως την πρώτη ομάδα. Θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για το καλύτερο και υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για τον ΠΑΟΚ. Είμαι χαρούμενος και για το γεγονός ότι θα συνεργαστώ ξανά με δύο πρώην συμπαίκτες μου, τον Λάζαρο Παπαδόπουλο και τον Γιώργο Δέδα, αλλά και για τη συνεργασία που θα έχω με όλα τα παιδιά που θα είμαστε φέτος στον ΠΑΟΚ. Είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα να δουλέψω με τον κ. Μαρκόπουλο, μα πάνω από όλα αυτό που σκέφτομαι είναι η επιστροφή μου στον ΠΑΟΚ και το γεγονός ότι θα φορέσω ξανά αυτή τη φανέλα".



Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει τη συμφωνία με τον καλαθοσφαιριστή Γιώργο Δέδας, ο οποίος θα αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ την σεζόν 2010-2011.

Γιώργος Δέδας:


"Είμαι πολύ που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ, μετά το αίσιο τέλος που είχαν οι συζητήσεις μου με την ομάδα. Χαίρομαι που επιστρέφω στην Ελλάδα, μετά από τέσσερα χρόνια παρουσία μου στην Ισπανία και πολύ περισσότερο για το γεγονός ότι θα συνεργαστώ με μία ομάδα που έχει πολλές προοπτικές και μεγάλη ιστορία. Θεωρώ ότι η επιλογή του ΠΑΟΚ είναι η ιδανική για μένα. Θεωρώ επίσης πολύ σημαντικό γεγονός τη συνεργασία μου με έναν καταξιωμένο προπονητή όπως ο κ. Μαρκόπουλος, αλλά κι επειδή θα βρω και πάλι στον ΠΑΟΚ, δύο πρώην συμπαίκτες μου, τον Λάζαρο Παπαδόπουλο και τον Γιώργο Αποστολίδη. Μαζί και με τα υπόλοιπα παιδιά, πιστεύω ότι θα φτιάξουμε μία ομάδα αντάξια του ονόματος του ΠΑΟΚ. Μας περιμένει σκληρή δουλειά στην προετοιμασία, αλλά νομίζω ότι όλοι είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε και να βάλουμε τις βάσεις για μία καλή χρονιά".

Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει τη συμφωνία της με τον διεθνή καλαθοσφαιριστή Λάζαρο Παπαδόπουλο για συνεργασία και για την αγωνιστική περίοδο 2010-2011



Ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τον ματς με τη Fenerbahce

Μετά την εξαιρετική συμπεριφορά των φιλάθλων μας στον αγώνα εναντίον του Ajax, για την οποία πήραμε τα εύσημα από την UEFA, υπάρχει μπροστά μας η πρόκληση των αγώνων εναντίον της Fenerbahce.

Υπενθυμίζουμε ότι απαγορεύεται ΑΥΣΤΗΡΑ η χρήση πυρσών, κροτίδων, καπνογόνων, φωτοβολίδων και βεγγαλικών κατά τη διάρκεια των αναμετρήσεων στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Παράλληλα η UEFA απειλεί με αυστηρές ποινές τυχόν επίδειξη επιγραφών ή πανό με εθνικιστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο. Παρακαλούνται επίσης οι φίλαθλοι να αφήνουν κενά τα διαζώματα στις θύρες, λόγος για τον οποίο τιμωρήθηκε η ομάδα μας στον προηγούμενο αγώνα.

Οι θύρες του γηπέδου θα ανοίξουν στις 19:00. Παρακαλούνται να προσέλθουν μόνο όσοι έχουν εξασφαλισμένη πρόσβαση στον αγώνα, καθώς θα υπάρχουν αυστηροί έλεγχοι και στον περιβάλλοντα χώρο του γηπέδου της Τούμπας και θα απαγορέυεται η πρόσβαση σε οποιονδήποτε δε φέρει εισιτήριο. Η πρόσβαση στα παιδιά χωρίς εισιτήριο, οποιασδήποτε ηλικίας, δεν επιτρέπεται.

Στηρίξτε την ομάδα στην πιο κρίσιμη ευρωπαϊκή της «μάχη» όπως μόνο εσείς ξέρετε, χωρίς ακρότητες που μπορούν να επιφέρουν υπέρογκες ποινές.

Σεβαστείτε την φιλοξενούμενη ομάδα και τους φιλάθλους της.

ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...