7/8/10

oxyro N1.229




ΠΑΟΚ ζούμε στην Πόλη να σε δούμε.
O ΠΑΟΚ θα αντιμετωπίσει την Φενερμπαχτσέ στα Play Off του UEFA Europa League.
Ο πρώτος αγώνας θα διεξαχθεί στις 19 Αυγούστου στο γήπεδο της Τούμπας και ο επαναληπτικός στις 26 Αυγούστου στο "Sukru Saracoglu".
Φενερμπαχτσέ
Η τουρκική ομάδα ιδρύθηκε το 1907 και έχει σηκώσει ως τώρα 26 πρωταθλήματα Τουρκίας. Κοιτώντας την ευρωπαϊκή διαδρομή της έχει καταφέρει να φτάσει μέχρι τα προημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ και του κυπέλλου ΟΥΕΦΑ.
ΓΗΠΕΔΟ: «Σουκρού Σαράτσογλου» (53.586)
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αζίζ Γιλντιρίμ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ: Αϊκούτ Κοτσαμάν
ΤΙΤΛΟΙ - ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ: 26 πρωταθλήματα, 4 Κύπελλα, 8 Σούπερ Καπ
Τα χρώματα της Φενερμπαχτσέ, είναι κίτρινο με μπλε, και το παρατσούκλι τους είναι «Κίτρινα Καναρίνια».
Παύλος Δερμιτζάκης
«Πρόκειται, ασφαλώς, για μία δύσκολη κλήρωση, μιας και η Φενέρμπαχτσε αποτελεί μία ομάδα επιπέδου Champions League, η οποία, όμως, έχει και δυνατά και αδύνατα σημεία, κάτι που φάνηκε από τον αποκλεισμό της από τη Γιουνγκ Μπόις.
Εμείς θα προετοιμαστούμε τόσο ώστε να δείξουμε ένα καλύτερο πρόσωπο από τα παιχνίδια με τον Άγιαξ. Στα ματς αυτά είχαμε μειονέκτημα στην αμυντική λειτουργία και οφείλουμε να βελτιωθούμε πολύ, κρατώντας παράλληλα ως έχει την επίθεσή μας.
Δεν κοιτάω ότι το πρώτο παιχνίδι θα είναι εντός έδρας, άλλωστε θα παίξουμε τόσο εντός, όσο και εκτός έδρας. Σίγουρα θα υπάρξει κατασκόπευση ούτως ώστε να μπορέσουμε να έχουμε πλήρη εικόνα. Το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ επιστρέφει στις ρίζες του στην Πόλη θεωρώ πως είναι σημαντικό. Θα αγωνιστούμε σε μια καυτή έδρα, αλλά αυτό είναι πάρα πολύ καλό, μιας και όταν ο ποδοσφαιριστής παίζει μπροστά σε τόσο φανατικό κοινό, πάντα παίζει καλύτερα.
Εμείς οφείλουμε να κοιτάξουμε μπροστά και να βελτιώσουμε τα λάθη μας, πάντα πρέπει να κοιτάς τα θετικά για να τα κρατάς και να τα αυξάνεις, ενώ και να κερδίζαμε τον Άγιαξ θα έπρεπε πάλι να βελτιωθούμε. Η πρόκριση είναι αναγκαιότητα για όλα τα σωματεία, σε κανένα δεν υπάρχει οικονομική ευρωστία, ενώ άλλωστε υπάρχουν οι στόχοι και οι φιλοδοξίες που έχουμε ως ομάδα».

O αντιπρόεδρος της Φενερμπαχτσέ Ιλχάν Εκσίογλου

«Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό τόσο εκτός όσο και εντός έδρας στους αγώνες που θα δώσουμε με τον ΠΑΟΚ. Φυσικά, σεβόμαστε τον αντίπαλό μας. Δεν έχει, όμως, σημασία ποια ομάδα αντιμετωπίζουμε. Σημασία έχει τι θα κάνουν οι δικοί μας παίκτες μέσα στον αγωνιστικό χώρο.

Στα χαρτιά θεωρείται πλεονέκτημα για μας το γεγονός ότι παίζουμε το πρώτο ματς εκτός έδρας. Όμως, όλα αυτά θα πρέπει να γίνουν πράξη μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Ας ελπίσουμε οι παίκτες μας να δώσουν το καλύτερο δυνατό και να βρεθούμε εμείς στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ».

ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

Σε πρώτη φάση οι δύο σύλλογοι συμφώνησαν να πάρουν τον αριθμό εισιτηρίων που προβλέπουν οι κανονισμοί της ΟΥΕΦΑ (περίπου το 5% που αντιστοιχεί σε 1.700 εισιτήρια για τους οπαδούς της "Φενέρ" στην Τούμπα και 2.500 για τους φίλους του "Δικεφάλου" στο "Σουκρού Σαράτσογλου") , εφόσον βέβαια ανάψουν το πράσινο φως τα ΥΠΕΞ των δύο κρατών.



Η πρώτη μεταγραφή της Κ.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ

Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει τη συμφωνία με τον Αμερικανό καλαθοσφαιριστή Deshawn Sims, για την αγωνιστική περίοδο 2010-2011. Ο Sims που αποφοίτησε στο τέλος της περασμένης σεζόν από το φημισμένο πανεπιστήμιο του Michigan, ήταν πρώτος σκόρερ του κολεγίου του, ενώ σε όλη τη διάρκεια της κολεγιακής του καριέρας είχε σημαντικές ατομικές διακρίσεις και θεωρείται ως ένα από τα μεγάλα ταλέντα του αμερικάνικου μπάσκετ.

Ο DeShawn Adrian Sims γεννήθηκε στις 21 Ιανουαρίου 1988 στο Detroit του Michigan και έχει ύψος 2μ.03. Ξεκίνησε το μπάσκετ από το γυμνάσιο Detroit Pershing High School, ενώ από τη σεζόν 2006-07 και για τέσσερα χρόνια έπαιξε στο πανεπιστήμιο Michigan, από το οποίο αποφοίτησε τη σεζόν 2009-2010 με εντυπωσιακά νούμερα (16,8 πόντοι, 7,6 ριμπάουντ).

Ο Deshawn Sims αγωνίστηκε και στο σάμερ λιγκ του Las Vegas, με τους Boston Celtics, αλλά και τους Dallas Maverics, πραγματοποιώντας πολύ καλές εμφανίσεις.
Με τους Celtics έπαιξε σε 4 παιχνίδια (7,5 πόντοι κατά μέσο όρο) και με τους Maverics σε άλλους τρεις αγώνες (3,3 πόντοι μέσο όρο). Στο καλύτερό του παιχνίδι, πέτυχε 18 πόντους (1/2 βολές, 7/9 δίποντα 1/2 τρίποντα), στη νίκη (92-71) επί των Charlotte Bobcats.

Deshawn Sims

-Ο ΠΑΟΚ θα είναι η πρώτη σου επαγγελματική ομάδα και η Ελλάδα η πρώτη σου εμπειρία εκτός Αμερικής. Ποιες είναι οι πρώτες σου σκέψεις;
«Ειλικρινά αισθάνομαι ενθουσιασμένος που θα παίξω επαγγελματικό μπάσκετ στην Ευρώπη και σε μία ομάδα με ιστορία και σημαντική παράδοση στο μπάσκετ. Το Ελληνικό πρωτάθλημα από ότι έχω προλάβει να μάθω είναι πολύ δυνατό και χαίρομαι που θα είμαι μέρος αυτού του πρωταθλήματος, αλλά και του ΠΑΟΚ και της ιστορίας του. Είμαι έτοιμος για αυτή την μεγάλη πρόκληση».

-Πρώτη φορά που θα παίξεις μπάσκετ μακριά από την πατρίδα σου και την οικογένειά σου. Θα δυσκολευτείς να προσαρμοστείς;

«Πράγματι, θα είναι η πρώτη φορά που θα παίξω μπάσκετ εκτός Αμερικής, αλλά είμαι έτοιμος να αντεπεξέλθω. Θα πρέπει να προσαρμοστώ, αλλά δεν νομίζω ότι θα μου πάρει πολύ χρόνο. Εχω μάθει στη ζωή μου να προσαρμόζομαι εύκολα σε όλες τις καταστάσεις κι αυτό πιστεύω ότι θα συμβεί και τώρα. Μπάσκετ θα παίξω άλλωστε κι από ότι μου έχουν πει θα είμαι και σε μία πολύ όμορφη πόλη. Εχω μιλήσει ήδη με τον Matt Walsh που έχει παίξει στη Θεσσαλονίκη και μου έχει πει τα καλύτερα».

-Για τη νέα σου ομάδα τον ΠΑΟΚ τι γνωρίζεις;

«Ξέρω ότι έπαιξε στον ΠΑΟΚ ο Peja Stojakovic, μου έχουν πει ότι από τον ΠΑΟΚ ξεκίνησε την προπονητική του καριέρα ο Scott Skiles κι αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον. Εμαθα κάποια πράγματα για την ιστορία της ομάδας, για τους φιλάθλους που είναι πολύ εκδηλωτικοί, αλλά για να πω την αλήθεια δεν ξέρω ακόμη πολλά. Είμαι στη διαδικασία της έρευνας, ψάχνω στο ίντερνετ και θα είμαι πολύ καλά ενημερωμένος όταν θα έρθω στη Θεσσαλονίκη».

-Αποφοίτησες από ένα φημισμένο πανεπιστήμιο, δεν έγινες ντραφτ, αλλά ήσουν στο σάμερ λιγκ. Το ΝΒΑ παραμένει στο μυαλό σου;

«Από τη στιγμή που συμφώνησα με τον ΠΑΟΚ, το μυαλό μου είναι μόνο στη νέα μου ομάδα. Θέλω να δουλέψω σκληρά, να βελτιωθώ σαν παίκτης, να βοηθήσω την ομάδα μου και να κερδίζω. Αυτό είναι που έχω στο μυαλό μου...»

-Τι είδους παίκτης είναι ο Deshawn Sims; Τι μπορούν να περιμένουν οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ από σένα;

«Είμαι φόργουορντ. Πιστεύω ότι μπορώ να παίξω με ευκολία σαν «σμολ», αλλά και σαν «πάουερ» φόργουορντ, μπορώ να σουτάρω καλά, να παίξω κοντά στο καλάθι, να πετύχω πόντους, να πάρω ριμπάουντ, να είμαι παρών στις μεγάλες στιγμές ενός αγώνα. Πιστεύω ότι είμαι νικητής και θα το δείτε...»

-Τι μήνυμα θέλεις να στείλεις στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ;

«Θέλω να τους πω ότι θα παίξω με την καρδιά μου. Είμαι μόνο 22 ετών, αλλά έχω πολύ ενέργεια, όπως πρέπει να έχουν και αυτοί, εάν κατάλαβα καλά από τα πρώτα video που είδα στο youtube. Θέλω λοιπόν να τους ακούω να φωνάζουν δυνατά κι εγώ θα δίνω πάντα τον καλύτερό μου εαυτό».

paok-oxyro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου