15/12/12

oxyro N1.899













Ο Κώστας Κατσουράνης παρουσιάστηκε επίσημα απο την ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Πήρε το λόγο  ο Ζήσης Βρύζας:

"Σε ότι αφορά τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά του όλοι ξέρετε γιατι πρόκειται. Κρίθηκε απαραίτητο ότι μπορεί να μας βοηθήσει. Είμαι χαρούμενος που σήμερα είναι δίπλα μου. Πιστεύω θα βοηθήσει μαζί με τους παίκτες να χτίσουμε την ομάδα που θέλουμε".

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Κώστας Κατσουράνης:

"Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Δεν υπόσχομαι συνήθως. Ο καθρέφτης είναι το γήπεδο. Εκεί θα δώσω το 100% για να δικαιώσω τους ανθρώπους που με έφεραν εδώ. Ο ΠΑΟΚ είναι μία μεγάλη ομάδα. Υπάρχουν καλές ιδέες, όλοι μαζί και εγώ θέλω να γίνω ένα κομμάτι για να φτάσει ψηλά"

Για το ρόλο του στην ομάδα και τους πολλούς νεαρούς ποδοσφαιριστές: "Θα προσπαθήσω να βοηθήσω τα νέα παιδιά. Εχει πολύ καλούς νεαρούς ποδοσφαιριστές η ομάδα. Εγώ θα προσπαθήσω να τους βοηθήσω στο κομμάτι που μπορώ και στο τι είναι το ποδόσφαιρο όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ".

Για το στόχο του Τσάμπιονς Λιγκ: "Πρέπει να πάμε βήμα-βήμα. Να πάρουμε την πρώτη θέση στα πλέι οφ, αν και το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει ακόμα. Από τη στιγμή που θα παίξεις προκριματικά για το Τσάμπιονς Λιγκ, είναι νωρίς να πούμε τι θα γίνει. Αν γίνει, θα έχουμε τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε τους ομίλους".

Για τις προτάσεις που είχε: "Δεν το σκέφτηκα πολύ. Είχα μία ομάδα που με ήθελε και πιστεύει στις δυνατότητες μου και αυτό μέτρησε πιο πολύ".

Για τον τρόπο που έπαιζε αντίπαλος του ΠΑΟΚ και τι θέλει να πετύχει: "Πάντα επαιζε πολύ δυνατά στην έδρα του ο ΠΑΟΚ. Αν είμαστε καλά οργανωμένοι και βήμα βήμα να αποκτάμε περισσότερη αυτοπεποίθηση παιχνίδι με παιχνίδι, ο ΠΑΟΚ μπορεί να πετύχει πράγματα που δεν έχει ξαναπετύχει ως τώρα"

Για το ότι υπάρχουν άνθρωποι του ποδοσφαίρου στον ΠΑΟΚ: "Αισθάνομαι περισσότερη ασφάλεια. Στην ομάδα βρίσκονται πρώην συμπαίκτες μου. Για το χαρακτήρα μου, τα πιο πολλά που γράφτηκαν είναι από ανθρώπους που δε με ξέρουν. Ζούμε σε μία δύσκολη κοινωνία. Στην προηγούμενη ομάδα μου, εγώ ήμουν ο εύκολος στόχος. Κύριος πήγα και κύριος έφυγα, όμως. Δε δημιούργησα ποτέ πρόβλημα".

Για τη θέση και τη συνεργασία με τον Δώνη: "Με τον κ. Δώνη μιλήσαμε στο τηλέφωνο. Στην καριέρα μου έχω παίξει πάνω από 50 φορές σέντερ μπακ. Δεν είναι στο χέρι μου να αποφασίσω. Μου αρέσει να παίζω και στις δύο θέσεις".

Ερώτηση στον Βρύζα
Για τη μεταγραφική περίοδο και το αν αλλάζει ο προγραμματισμός: "Θέλουμε το καλύτερο για την ομάδα. Δεν αλλάζει η φιλοσοφία αλλά κάποιες επιμέρους αποφάσεις. Ξέρουμε πολύ καλά σε τι θέση ήμασταν το καλοκαίρι. Αυτά που είπε ο κ. Σαββίδης ισχύουν 100%. Θέλουμε την ώρα που η ΠΑΕ μπαίνει σε μία σειρά, η ομάδα να έχει την εικόνα που πρέπει".

Ερώτηση στον Κατσουράνη
Για το τι χρειάζεται ο ΠΑΟΚ για τον τίτλο
: "Ξέρω, αλλά δε μπορώ να το πω εδώ. Ολοι οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ μου έχουν κάνει πολύ καλή εντύπωση. Κάτι καλό γίνεται. Με υπομονή και με δουλειά, μπορεί ο ΠΑΟΚ να κάνει πράγματα που δεν τα έχει ξανακάνει".

Για το πότε θα είναι έτοιμος: "Εγώ τον τελευταίο καιρό έκανα προπόνηση μόνος μου. Εχουμε ακόμα γύρω στις δύο εβδομάδες μέχρι να μπορώ να είμαι σε θέση να αγωνιστώ. Ολο αυτόν τον καιρό, πιστεύω ότι βρίσκομαι σε καλή κατάσταση αλλά μου λείπει ο ρυθμός. Πιστεύω θα είμαι σε θέση να αγωνιστώ μετά τη διακοπή".

Για τη διαδρομή του: "Για τα ελληνικά δεδομένα είναι καλή καριέρα. Πιστεύω ότι έχω πολλά να δώσω ακόμα. Εγώ θα συνεχίσω να κάνω αυτό που έκανα ως τώρα. Να δίνω το 100% μέσα στο γήπεδο".

Ερώτηση στον Βρύζα
Για το θέμα Βιεϊρίνια: "Ξέρουμε τι πέρασε εκεί και ότι είχε κάποιες δύσολες στιγμές. Επειδή πρόκειται για ένα παιδί που προέρχεται από εμάς, υπάρχει σεβασμός από τη μία πλευρά στην άλλη. Ο καθένας μπορεί να δει ρεαλιστικά την κατάσταση και να καταλάβει".

Ερώτηση στον Κατσουράνη
Για το αν το διάστημα που έμεινε εκτός τον βοηθάει: "Δεν το φανταζόμουν ποτέ. Επαιζα σε όλες μου τις ομάδες. Ηταν μία δύσκολη και περίεργη περίοδος. Προσπάθησα να το ξεπεράσω με την οικογένεια μου. Μετά από λίγο καιρό το συνειδητοποίησα. Αφού μου έτυχε έπρεπε να το αντιμετωπίσω. Στο τέλος νομίζω βγαίνω κερδισμένος από αυτό που έγινε".

Για το αν ο ΠΑΟΚ είναι μικρογραφία της Εθνικής: "Αυτό είναι καλό. Για κάθε ομάδα, η Εθνική πρέπει να είναι παράδειγμα, η νοοτροπία της. Ο ΠΑΟΚ έχει πολλούς παίκτες στην Εθνική και αυτό μπορεί να τον βοηθήσει να αναπτύξει καλύτερη δυναμική".

Για το αν τον επηρέασε ο Σάντος στην απόφαση του: "Οχι γιατί σε αυτό το διάστημα δε μιλήσαμε καθόλου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...