1/7/17

oxyro N 3.118




Ο ΑΣ ΠΑΟΚ και το γυναικείο τμήμα χάντμπολ του Δικεφάλου ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας με τις αθλήτριες Μαρίγια Νίκολιτς και Ματέγια Σεραφίμοβα.

"Ο ΑΣ ΠΑΟΚ και το γυναικείο τμήμα χάντμπολ του Δικεφάλου ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας με τις αθλήτριες Μαρίγια Νίκολιτς και Ματέγια Σεραφίμοβα.
Η Νίκολιτς είναι 24 ετών αγωνίζεται στη θέση της πίβοτ ενώ με τα εντυπωσιακά σωματικά της προσόντα, (1.84 ύψος) αναμένεται να κάνει τη διαφορά στο ελληνικό πρωτάθλημα.
Η Σεραφίμοβα είναι 21 ετών, έχει ύψος 1.78 και αγωνίζεται ως τερματοφύλακας ενώ θεωρείται από τα μεγαλύτερα ταλέντα στη χώρα της στη θέση αυτή.
Και οι δύο αθλήτριες κατάγονται από τα Σκόπια και προηγουμένως αγωνίζονταν στη Μέταλουργκ. Στα πλαίσια της συμφωνίας τους με το Δικέφαλο, οι δύο νέες παίκτριες του ΠΑΟΚ, μίλησαν στην επίσημη σελίδα του Συλλόγου. Αναλυτικά όσα ανέφεραν:
Νίκολιτς: "Είναι η πρώτη φορά που φεύγω από τη χώρα μου για να παίξω χάντμπολ. Είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτή τη νέα προοπτική στην καριέρα μου. Έρχομαι σε μία ομάδα με μεγάλη παράδοση και υψηλές φιλοδοξίες. Ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα. Είμαι εδώ για να γίνω πρωταθλήτρια με τον ΠΑΟΚ. Το μεγαλύτερο κίνητρο που θα μπορούσα να έχω είναι να δώσω τα πάντα για να φτάσουμε στους τελικούς και να γεμίσει το γήπεδο. Γνωρίζω για τον τρελό κόσμο του ΠΑΟΚ..."
Σεραφίμοβα: "Είμαι περήφανη για τη μεταγραφή μου. Θα παίξω σε ένα μεγάλο κλαμπ, όπως ο ΠΑΟΚ. Νομίζω πως όλοι μαζί θα έχουμε μία πολύ καλή σεζόν και ελπίζω πως στο τέλος θα είμαστε εμείς στην κορυφή. Θέλουμε με την απόδοσή μας να φέρουμε τον κόσμο στο γήπεδο. Ο ΠΑΟΚ είναι για μένα το βήμα παραπάνω στην καριέρα μου".
Μετά την ολοκλήρωση των δύο μεταγραφών, ο έφορος του τμήματος, Δημήτρης Χασεκίδης δήλωσε στο acpaok.gr: "Καλωσορίζουμε τις δύο νέες αθλήτριες που θα ενισχύσουν την ομάδα μας τη νέα αγωνιστική περίοδο. Είμαι σίγουρος ότι με χαμηλούς τόνους, σκληρή δουλειά και περαιτέρω ενίσχυση της ομάδας θα πετύχουμε τους στόχους μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου