27/6/14

oxyro N2.290















To ΤΑΠ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την απόκτηση του Αλέξανδρου Σαμπάνη. 

To ΤΑΠ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την απόκτηση του Αλέξανδρου Σαμπάνη. Ο 22χρονος αθλητής αγωνίζεται ως διαγώνιος, έχει ύψος 2.01μ και υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας.

 Αλέξανδρου Σαμπάνη
«Είμαι πολύ τυχερός που η πρώτη μου ομάδα στην Α1 κατηγορία θα είναι ο ΠΑΟΚ.  Ευχαριστώ πολύ τον πρόεδρο του ΤΑΠ ΠΑΟΚ κ.Γιώργο Ανδρέου και τον προπονητή της ομάδας κ.Γιάννη Καλμαζίδη που με επέλεξαν για τη στελέχωση της ομάδας. Είναι τιμή για μένα και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να φανώ αντάξιος της επιλογής τους. Οι μεταγραφικές κινήσεις που έγιναν είναι τολμηρές και δείχνουν ότι η ομάδα δεν πάει απλά για 4αδα αλλά για να χτυπήσει το πρωτάθλημα. Δεν ξέρω αν αυτός θα είναι ο στόχος αλλά αν έρθει το πρωτάθλημα σίγουρα θα είναι καλοδεχούμενο. Προσωπικά δεν μου αρέσει να λέω πολλά λόγια. Μιλάω καλύτερα με την μπάλα.  Τιμή μου που θα αγωνίζομαι με τον Γκόμεζ στην ίδια ομάδα. Ότι και να πω για αυτόν τον αθλητή είναι λίγο. Έχει παίξει πολλά χρόνια στην Ελλάδα, έχει κατακτήσει κύπελλα και πρωταθλήματα ενώ έχει αναδειχθεί πάνω από 10 φορές στην καριέρα του MVP. Θα μάθω πολλά πράγματα από έναν τέτοιο αθλητή και όποτε χρειαστεί να τον αντικαταστήσω θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό.  Με πολύ δουλειά ελπίζω κάποια στιγμή να παίζω βασικός και εύχομαι αυτό να γίνει όσο το δυνατό πιο σύντομα. Αυτό θα είναι το καλύτερο για μένα και νομίζω ότι ο κ.Καλμαζίδης θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερος παίκτης.  Δεν με προβληματίζει καθόλου η αλλαγή πόλης. Ίσα -ίσα που στη Θεσσαλονίκη οι αποστάσεις είναι μικρότερες και θα μπορώ να αφιερώνω ακόμα περισσότερο χρόνο στις προπονήσεις. Στην Αθήνα χρειαζόμουν μια ώρα για να πάω στην κάθε προπόνηση».

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ
2013-2014 Μίλωνας
2005-2012 Πανελλήνιος  (πρώτος σκόρερ το 2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.23

Ποδόσφαιρο Γυναικών Νοκ-Αουτ Προημιτελικός Κυπέλλου Ελλάδος  ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός - Γήπεδο Νέων Επιβατών Τετάρτη 24 Απριλίου και ώρα 16:00