20/6/14

oxyro N2.283















 To ΤΑΠ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την απόκτηση του Δημήτρη Γκαρά 

Δημήτρης Γκαράς: 
«Ο ΠΑΟΚ τα τελευταία 3-4 χρόνια είναι ένα πολύ οργανωμένο σωματείο. Κάνει σταθερά βήματα και με τις κινήσεις που έχει κάνει τις τελευταίες ημέρες δείχνει πως τη νέα αγωνιστική περίοδο θέλει να κάνει την υπέρβαση και να έχει μια επιτυχημένη χρονιά. Από την πλευρά μου είμαι πολύ χαρούμενος που θα συμμετέχω σε αυτή την προσπάθεια. Ευχαριστώ πολύ τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ και το προπονητικό τιμ που με εμπιστεύτηκαν. Με τον κ.Καλμαζίδη δεν έχω συνεργαστεί ποτέ στο παρελθόν αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα. Εύχομαι να έχουμε μια καλή συνεργασία, να δημιουργήσουμε ένα ανταγωνιστικό σύνολο για να φέρουμε τον κόσμο στο γήπεδο».
Όσο για το αν οι μεταγραφές που έγιναν αποτέλεσαν δέλεαρ για τον Ορεστιαδίτη λίμπερο να συνεχίσει την καριέρα του στον Δικέφαλο και ποιοι μπορεί να είναι οι στόχοι είπε: «Σίγουρα έπαιξαν ρόλο και επηρέασαν την επιλογή μου. Όλες οι κινήσεις που έχουν γίνει είναι στοχευμένες. Χαίρομαι που στον ΠΑΟΚ θα είμαι με αθλητές που έχω δουλέψει στο παρελθόν και είχα πολύ καλή συνεργασία. Με τον Βασίλη Κουρνέτα ήμασταν συμπαίκτες στον Φοίνικα Σύρου, με τον Γιάννη Παντακίδη στη Λαμία , ενώ μεγάλο ρόλο έπαιξε και η παρουσία του Γιάννη Κυριακίδη με τον οποίον είχαμε πέρυσι άψογη συνεργασία. Όσο για τον Ερνάντο Γκόμεζ δεν χρειάζονται συστάσεις σαφώς είναι ένας εξαιρετικός αθλητής. Από τις μεταγραφές που έχουν γίνει φαίνεται ότι μπορούμε να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω. Δεν φτάνουν όμως μόνο αυτές. Χρειάζεται πολύ δουλειά, καλή προπόνηση, χημεία και να βλέπουμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά για να μπορέσουμε να έχουμε μια καλή χρονιά. Είμαι σίγουρος πως τη νέα χρονιά με τις εμφανίσεις μας θα δώσουμε ένα κίνητρο στον κόσμο του ΠΑΟΚ για να στηρίξει την ομάδα και μέσα στο σπίτι της και στα εκτός έδρας παιχνίδια. Τους θέλουμε κοντά μας για να πετύχουμε τους στόχους μας».

Η πορεία του
2013-2014 Άρης
2012-2013 Φοίνικα Σύρου
2010-2012 Λαμία
2009-2010 ΕΑ Πατρών
2007-2009 Λαμία
2006-2007 Ορεστιάδα
2005-2006 Αριστοτέλης Σκύδρας
1999-2005 Ορεστιάδα












Ανακοινώσει ΤΑΠ ΠΑΟΚ

Το ΤΑΠ ΠΑΟΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμφωνία με τον διεθνή πασαδόρο Βασίλη Κουρνέτα (1976, 1.90μ) για την αγωνιστική περίοδο 2014-2015. Ο Βασίλης Κουρνέτας είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους Έλληνες βολεϊμπολίστες αφού έως τώρα στην καριέρα του έχει κατακτήσει 7 πρωταθλήματα (2014, 2009, 2003, 2001, 2000, 1999, 1998) 6 κύπελλα (2014, 2009, 2001, 1999, 1998, 1997) , 1 Λιγκ Καπ (2012) , 1 Σούπερ Καπ, 1 Κύπελλο Ευρώπης (Top Teams Cup 2004), ενώ μετράει πάνω από 280 συμμετοχές με την Εθνική Ελλάδας.

ΒΑΣΙΛΗ ΚΟΥΡΝΕΤΑ
Για την μεταγραφή του στον Δικέφαλο ο έμπειρος πασαδόρος τόνισε: "Αισθάνομαι χαρούμενος που τη νέα χρονιά θα βρίσκομαι στην ομάδα του ΠΑΟΚ. Πρόκειται για ένα πολύ οργανωμένο σωματείο με διάθεση να κοιτάξει ακόμα πιο ψηλά τα επόμενα χρόνια".

Όσο για τους λόγους για τους οποίους επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στον ΠΑΟΚ και όχι σε κάποια άλλη ομάδα ο νέος μαέστρος των "ασπρόμαυρων" δήλωσε χαρακτηριστικά: "Μου έγινε μία πολύ σοβαρή πρόταση από τον πρόεδρο του ΤΑΠ ΠΑΟΚ κ.Γιώργο Ανδρέου. Σε συνδυασμό και με το ενδιαφέρον που έδειξε προς το πρόσωπο μου ο νέος τεχνικός της ομάδας Γιάννης Καλμαζίδης , ένας από τους πιο καταξιωμένους προπονητές στην Ελλάδα, ήταν οι πιο σοβαροί λόγοι για τους οποίους επέλεξα να συνεχίσω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ".

Όσο για την αγωνιστική του ετοιμότητα και τις προσωπικές του φιλοδοξίες ο Βασίλης Κουρνέτας εμφανίστηκε ορεξάτος και έτοιμος να δώσει τον καλύτερο του εαυτό ώστε ο ΠΑΟΚ τη νέα αγωνιστική σεζόν να πάει ένα σκαλοπάτι πιο πάνω: "Σαφώς και είμαι έτοιμος αγωνιστικά. Αποτελεί ένα έξτρα κίνητρο για μένα ο ΠΑΟΚ να φτάσει τη νέα χρονιά ακόμα πιο ψηλά. Για μένα η παρουσία της ομάδας στους τελικούς είναι ένα κίνητρο που με δελέασε από την πρώτη στιγμή και θέλω να βοηθήσω και εγώ όσο μπορώ στην επίτευξη των στόχων που έχει βάλει ο ΠΑΟΚ για τη νέα χρονιά. Ο ΠΑΟΚ είναι μια μεγάλη ομάδα και μέσα από την άνοδο του θα βγει κερδισμένο και το ελληνικό βόλει".
Για την μετακίνηση του στη Θεσσαλονίκη ο έμπειρος διεθνής αθλητής τόνισε: "Εδώ και αρκετά χρόνια αρκετοί συμπαίκτες μου μου έλεγαν πως πρέπει να ζήσω ένα χρόνο στη Θεσσαλονίκη. Φέτος θα ικανοποιήσω την επιθυμία τους. Ολοκληρώνω κατά κάποιο τρόπο την καριέρα μου σε μία πόλη που έχει προσφέρει πολλά στο ελληνικό βόλεϊ. Είναι κάτι καινούριο για μένα και το περιμένω με χαρά και ανυπομονησία".

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΚΟΥΡΝΕΤΑ
2013- 2014 Ολυμπιακός (1 Πρωτάθλημα, 1 Κύπελλο)

2011-2013 Φοίνικας Σύρου (Λιγκ Καπ)

2010-2011 ΕΑ Πατρών

2009-2010 Λοκομοτίβ Μπελογκόριε

1996-2009 Ολυμπιακός ( 6 πρωταθλήματα , 5 κύπελλα , 1 Σούπερ Καπ, 1 Τop Teams Cup)

1989-1996 Φιλία Ηλιουπόλεως

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...