4/8/17

oxyro N 3.136















3ος προκριματικος γύρος του Eueopa League

ΠΑΟΚ - Ολιμπίκ Ντόνετσκ - 2-0

Μπροστά σε 16.000 θεατές ο ΠΑΟΚ κέρδισε στον επαναληπτικό αγώνα του 3ου προκριματικού γύρου του Eueopa League, με 2-0 την Ολιμπίκ Ντόνετσκ και πέρασε στα play offs της διοργάνωσης...

Αλεξάνταρ Στανόγεβιτς:
Για την εικόνα της ομάδας σήμερα: "Γενικά είμαι ικανοποιημένος σήμερα, από την ενέργεια που έβγαλαν οι παίκτες μου μέσα στο γήπεδο, είναι λογικό να είμαστε καλύτεροι. Δεν είμαστε 100% έτοιμοι, θα δουλέψουμε περισσότερο, αλλά γενικότερα σήμερα είμαι ικανοποιημένος από τους παίκτες μου και το γεγονός ότι οι περισσότεροι έδειξαν καλύτερη εικόνα σήμερα, σε σύγκριση με το πρώτο παιχνίδι".
Για την αυριανή κλήρωση: "Σε γενικές γραμμές αισθάνομαι άνετος, δεν έχω ιδιαίτερη πίεση. Έχω μιλήσει και με τους παίκτες μου, είμαστε ο ΠΑΟΚ και θα είμαστε το φαβορί, αισθανόμαστε άνετα για την κλήρωση και θα δούμε ποιος θα είναι ο αντίπαλος".
Για το θέμα Βιεϊρίνια: "Από όσο γνωρίζω η συγκεκριμένη συζήτηση διαρκεί πολλά χρόνια κι ίσως έχει φτάσει η στιγμή να γίνει κάτι. Η απόκτηση του θα μας δώσει πολλές περισσότερες δυνατότητες, είναι ένας παίκτης που μπορεί να παίξει σε πολλές θέσεις. Έχουμε παίκτες μια διαφορετικά στοιχεία που μπορούν να παίξουν σε διαφορετικές θέσεις, μπορεί ο Μακ να παίξει ως επιθετικός. Για έναν προπονητή είναι εύκολο να εκμεταλλευτεί έναν τέτοιο παίκτη και να φτιάξει την ομάδα του, όταν διαθέτει ποδοσφαιριστές με ποιότητα και έτσι και εμείς θα προσπαθήσουμε να βρούμε το κατάλληλο σύστημα ώστε να εκμεταλλευτούμε όλους τους παίκτες που θα έχουμε".
Για τη μεταγραφική ενίσχυση: "Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να πάρουμε τους παίκτες που χρειαζόμαστε και να ενισχυθούμε. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να βελτιώσουμε την εικόνα μας, να κάνουμε ποιοτικές προσθήκες. Έχω κι εγώ κάποιους παίκτες στη λίστα μου, θα μιλήσουμε και θα δούμε"

Αλεκσάνταρ Πρίγιοβιτς:
Για την πρόκριση του ΠΑΟΚ: «O στόχος και μέχρι να ξεκινήσει το πρωτάθλημα, είναι να περάσουμε στους ομίλους. Είναι σημαντικό, αν σκεφτούμε ότι κάποιο μεγάλοι μένουν έξω. Κάναμε το χρέος μας. Σήμερα ήμασταν καλύτεροι, δε ανησυχήσαμε. Έχουμε το επόμενο διάστημα, να δουλέψουμε για να είμαστε πιο αποτελεσματικοί, στη συνοχή μας, για να βελτιωθεί η εικόνα της ομάδας».
Για την αντίδραση του να κλοτσήσει το δοκάρι μετά την ευκαρία που απώλεσε: «Προσπάθησα να τσιμπήσω λίγο τη μπάλα, να σημαδέψω την απέναντι γωνία, όπως και στο πρώτο ημίχρονο, που δεν υπολόγισα καλά. Είχαμε ένα μικρό διάστημα για ξεκούραση μετά από μια κουραστική σεζόν, είχαμε δύσκολη προετοιμασία και σίγουρα θέλει λίγο καιρό, μέχρι να βρεις τον εαυτό σου. Και εγώ σαν παίκτης, αλλά και η ομάδα. Αυτή τη στιγμή, το πιο σημαντικό είναι το αποτέλεσμα, να μείνουμε εντός στόχων και για αυτό είμαι χαρούμενος. Για το αποτέλεσμα και την πρόκριση».
Για τον Μακ:«Ο Ρόμπερτ είναι πολύ ποιοτικός παίκτης. Μπορεί να κάνει μια φάση από το τίποτα. Έχουμε πολλούς τέτοιους παίκτες στην ομάδα. Σήμερα μου έδωσε αρκετές πάσες, μου δημιούργησε ευκαιρίες για γκολ. Εύχομαι να δώσουμε πολλές ασίστ ο ένας στον άλλον και να βοηθήσουμε την ομάδα».
Για την προτίμηση του στην αυριανή κλήρωση: «Σίγουρα, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν παίζαμε με τον Ερυθρό Αστέρα».

ΠΑΟΚ: Ρέι, Μάτος, Κρέσπο, Βαρέλα, Λέοβατς, Κάνιας (72' Σάκχοφ), Τσίμιροτ, Κάμπος (81' Πέλκας), Μακ, Μπίσεσβαρ (66' Ενρίκε), Πρίγιοβιτς.

Ολιμπίκ Ντόνετσκ: Μακαράτζε, Λούκιαντσουκ (46' Μιχούνοφ), Κραβτσένκο, Νιεμτσανίνοφ, Κομούτοφ (60' Σοντέι), Μπογκντάνοφ, Μπιλένκι (71' Μικάλοφ), Μόχα, Σαμπάνοφ, Σέστακοφ, Τσιμπάλιουκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...