21/12/14

oxyroN2.425









16η αγωνιστική της Super League

Λεβαδειακός -ΠΑΟΚ- 1-2

Ο ΠΑΟΚ  για την 16η αγωνιστική της Super League,  κέρδισε εκτός έδρας τον Λεβαδειακό με 1-2, έχοντας απέναντί του ένα κοράκι που είχε διατεταγμένη αποστολή...
O απίστευτος, προκλητικός Ανδρέας Παππάς του συνδέσμου Αθηνών έκανε όργια κατά του ΠΑΟΚ στην Λιβαδειά Ό ΔΟΥΛΟΣ Παππάς που επαιζε 100- 0 υπερ των αλλων δουλων της Λιβαδειας, συνέχισε τo έργο του και στο δεύτερο ημίχρονο με συνεχόμενα ανάποδα σφυρίγματα βάζοντας τον Λεβαδειακό στην περιοχή του ΠΑΟΚ και φυσικά πέντε λεπτά καθυστερήσεις!

Άγγελος Αναστασιάδης 
Δε μπορούσαμε να παίξουμε αλλιώς. Έπαιζαν οι αντίπαλοι κι εμείς κοιτούσαμε. Παίζαμε και δε μπορούσαμε να ακουμπήσουμε κάποιον. Είμαι ευχαριστημένος, πρέπει να σταματήσω εδώ Από το καλοκαίρι είπαμε ότι πρέπει να κερδίζουμε διαιτητές. Φορτωθήκαμε πάλι χωρίς λόγο κάρτες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη προσπάθεια των παιδιών γιατί είχαμε δύο συνεχόμενες εκτός έδρας ήττες και είπαμε ότι πρέπει πάση θυσία να κρατηθούμε στη κορυφή γνωρίζοντας τις συνθήκες. Κάναμε δυο γκολ, είχαμε δοκάρι και άλλες ευκαιρίες. Αλλά σήμερα τα παιδιά κατέθεσαν και τη ψυχή τους γιατί είχαμε πολλά προβλήματα πριν και μετά το ματς. Συν το ότι ο αντίπαλος ήταν πιο φρέσκος από μας. Πάντα οι αντίπαλοι μας έχουν μια μέρα παραπάνω. Τώρα πως γίνεται αυτό… Συμβαίνει. Το αντιμετωπίσαμε τόσο καιρό, κάποια στιγμή θα έρχονταν προβλήματα. Έβαλε το χέρι της η Παναγιά, την ευχαριστούμε κι ευχόμαστε καλά Χριστούγεννα σε όλους.
Ήταν δικαιολογημένες οι διαμαρτυρίες;
Εσείς τι λέτε;
Είδαμε πολλά νεύρα στο γήπεδο. Για όλα αυτά, λέτε όλοι ότι δε μιλάτε για τη διαιτησία…
Δε θα παίξω κανενός το παιχνίδι. Δε μπορώ να μιλήσω για τη διαιτησία. Όταν ξέρεις ότι ο άλλος έρχεται να σε σκοτώσει, δε βγαίνεις μπροστά του. Παίζουμε κλεφτοπόλεμο μέχρι το Μάιο. Ζήτησα απ τη Παναγιά τον τίτλο. Δε ζητάω άλλο. Να δώσει υπομονή σε όλους μας. Αν αγανακτήσουμε κι εμείς, καταλαβαίνετε ότι θα μας σκοτώσουν εύκολα. Δε θα το κάνω εγώ αυτό. Καταλάβατε; Όσο κι αν με πιέσουν αυτοί μέσα στο γήπεδο εγώ δε θα το κάνω αυτό. Να σας πω κάτι; Πρώτη φορά, στα 61 μου και μετά από τόσα χρόνια στο ποδόσφαιρο, έχουν δει τα μάτια μου πάρα πολλά. Και σα προπονητής. Αυτό το σημερινό ΔΕΝ το έχω ξαναδεί μιλάω σοβαρά. Αλλά είμαι εδώ για να το αντιμετωπίσω.
Το 2015 είστε στη κορυφή. Μια ανασκόπηση; Το ταμείο είναι πιο θετικό απ ότι περιμένατε;
Αυτή την ερώτηση στον εαυτό σας να την κάνετε. Όταν ξεκινήσαμε, δείτε τι γράφατε και τι λέγατε, θα καταλάβετε γιατί πρέπει να ευχαριστούμε τη Παναγιά. Έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα και τους παίκτες μου, αλλά περισσότερο στη Παναγιά. Όσο είναι μαζί μας, ότι και να κάνουν αυτοί οι άνθρωποι, δε θα μπορέσουν. Καλά Χριστούγεννα.

Λεβαδειακός: Σηφάκης, Σκέμπης (58' Γιακουμάκης), Γεωργιάδης (86' Νικολακάκης), Μάγκας, Βούκσεβιτς, Τομάς, Σάντσες (30' Σοτέλο), Μιλοσάβλιεφ, Κονέ, Γκόμεζ

ΠΑΟΚ: Ιτάνζ, Σκόνδρας, Βίτορ (63' , Τζαβέλλας, Ρατς, Μαντούρο, Κάτσε, Περέιρα (89' Σαββίδης), Σαλπιγγίδης, Αθανασιάδης, Παπαδόπουλος (53' Γκολάσα)

Γκολ: 12' Τζαβέλλας, 51' Περέιρα, 80' Κονέ
Κάρτες: 49' Ρατς, 53' Παπαδόπουλος, 67' Γκόμεζ, 83' Ιτάνζ, 93' Μαντούρο
Αποβολές: 23' Τζαβέλλας, 23' Μάντζιος
Διαιτητής: Ανδρέας Παππάς (Αθηνών)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου