13/6/22

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 4.542



Χάντμπολ Γυναικών / ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ΠΑΟΚ, και το τμήμα Χάντμπολ γυναικών, ανακοινώνουν την ανανέωση συνεργασίας με την αθλήτρια, Milica Grbavcevic , για την αγωνιστική περίοδο 2022-2023. 

Η Μαυροβούνια πίβοτ, γεννημένη το 1995, με ύψος 182cm, θα συνεχίσει για δεύτερη χρονιά στο «Νταμπλούχο» Ελλάδος ΠΑΟΚ mαteco. 

Η Milica Grbavcevic, ήρθε στον Δικέφαλο στο δεύτερο μισό της σεζόν 2021-2022, και κατάφερε να ξεχωρίσει με τις εμφανίσεις της, συμβάλλοντας με την σειρά της στην κατάκτηση του «Νταμπλ». 

Για την ανανέωση συνεργασίας της με τον ΠΑΟΚ, η Milica Grbavcevic, δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Συλλόγου, acpaok.gr:

«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα είμαι μέλος της Οικογένειας του ΠΑΟΚ για ακόμα μία σεζόν. Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο, κ. Αθανάσιο Κατσαρή, τον έφορο, κ. Δημήτρη Χασεκίδη, και το τεχνικό τιμ, για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μου. Περιμένω μία νέα σεζόν με πολύ καλά αποτελέσματα». 

ΠΑΝΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΟΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ
ΟΜΙΛΟΣ 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΩΝ


Μπάσκετ Γυναικών / ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο ΠΑΟΚ, και το τμήμα Μπάσκετ γυναικών, ανακοινώνουν την ανανέωση συνεργασίας με την αθλήτρια, Χρύσα Κιλαζίδου, για την αγωνιστική περίοδο 2022-2023. 

Η Ελληνίδα πλέιμεϊκερ, γεννημένη το 1997, με ύψος 175cm, συνεχίζει για τέταρτη χρονιά στα «ασπρόμαυρα». 

Για την ανανέωση συνεργασίας της με τον ΠΑΟΚ, η Χρύσα Κιλαζίδου δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Συλλόγου, acpaok.gr:

«Είμαι πολύ χαρούμενη που για τέταρτη χρονιά θα είμαι στην Οικογένεια του ΠΑΟΚ. Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο, κ. Αθανάσιο Κατσαρή, τον έφορο, κ. Βασίλη Αγγελίδη, και τον προπονητή, για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μου. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, ώστε η ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Εύχομαι υγεία και τύχη για τη νέα σεζόν!». 

ΠΑΝΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΟΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ
ΟΜΙΛΟΣ 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.209

Χάντμπολ Γυναικών Τρίτος Ημιτελικός ΠΑΟΚ mαteco - ΑΕΣΧ Πυλαίας - 26-19 Την πρόκριση στους τελικούς της Α1 Χάντμπολ γυναικών ο ΠΑΟΚ mαteco, ε...