29/7/11

oxyro N1.511



paok-oxyro

Εισιτήρια διαρκείας Μπάσκετ Λεκανοπεδίου Νευροκοπιου
2011-2012

Ο Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ. Λεκανοπεδίου Νευροκοπιου ενημερώνει ότι έχουν αρχίσει οι προεγγραφές για τα εισιτήρια Διαρκείας του Μπάσκετ για το 2011-2012. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσκομίσουν μια φωτοτυπία της ταυτότητας τους, το Α.Φ.Μ , το περσινό τους διαρκείας και το ποσό.



Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει τον Στάμο


Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι συμφώνησε με τον 20χρονο (γεν. 27/4/91) αμυντικό Δημήτρη Στάμου για συνεργασία τριών ετών. Ο ποδοσφαιριστής εντάσσεται από σήμερα στις προπονήσεις της ομάδας

Δημήτρης Στάμου

Για τη μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ:

"Ήρθα στην οικογένεια του ΠΑΟΚ. Ξέρω ότι ήρθα σε μία μεγάλη ομάδα. Εγώ αυτό που έχω να κάνω είναι δουλέψω και να προσπαθήσω να δικαιώσω τους ανθρώπους που με επέλεξαν να έρθω στον ΠΑΟΚ."


Για τους λόγους που άφησε τον Ηρακλή για να έρθει στον ΠΑΟΚ:

"Πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή. Υπήρξαν κι άλλες προτάσεις, όμως, εγώ επέλεξα τον ΠΑΟΚ. Ήθελα να παίξω στον ΠΑΟΚ. Αυτά που αισθάνομαι για τον Ηρακλή τα κρατάω για εμένα. Έχω περάσει 11 χρόνια σε εκείνη την ομάδα. Τα τελευταία χρόνια ξέρετε τι κατάσταση επικρατεί και ειδικά τώρα. "


Για το ότι στη θέση που αγωνίζεται ο ΠΑΟΚ έχει μεγάλους παίκτες:

"Γνωρίζω ότι υπάρχουν μεγάλοι παίκτες. Εγώ πρέπει να δουλέψω για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου και να αξιοποιήσω τις ευκαιρίες που θα μου δοθούν."


Για το αν αγωνίζεται ως στόπερ ή ως αμυντικό χαφ:

"Δεν έχω πρόβλημα να αγωνιστώ είτε ως αμυντικό χαφ, είτε ως στόπερ. Είναι το ίδιο για εμένα. Ο προπονητής μου θα επιλέξει που θα αγωνιστώ."




Ανακοίνωση ΚΑΕ ΠΑΟΚ

Με σκοπό την καλύτερη δυνατή διαχείριση των χρημάτων των φιλάθλων του ΠΑΟΚ, που καθημερινά στηρίζουν την προσπάθειά μας, αγοράζοντας τα εισιτήρια διαρκείας τους, η διοίκηση Πρωτοδικείου της ΚΑΕ ΠΑΟΚ ενημερώνει ότι σήμερα, Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011, έγινε η προγραμματισμένη καταβολή χρημάτων σε ΙΚΑ και εφορία, καταβλήθηκε η μισθοδοσία Ιουλίου στο προσωπικό και μέρος των οφειλομένων προς τους καλαθοσφαιριστές Γιαννακίδη, Αράπη, Δέδας και Αποστολίδη. Με την ευκαιρία ευχαριστούμε τους παραπάνω αθλητές, αλλά και όλους εκείνους που δείχνουν κατανόηση και εμπιστοσύνη στην ειλικρινή προσπάθειά μας για την επίλυση των πολλών εκκρεμοτήτων που υπάρχουν στην ομάδα.
Η διοίκηση Πρωτοδικείου της ΚΑΕ ΠΑΟΚ ευχαριστεί επίσης όλους τους φιλάθλους της ομάδας που έδειξαν έμπρακτα την στήριξη και την πίστη τους στην προσπάθειά μας κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας και περιμένει ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή στη συνέχεια.




Aνακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ

"Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι από την Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011, θα λειτουργούν τα εκδοτήρια της Τούμπας, για την διάθεση εισιτηρίων του αγώνα με τη Valerenga Fotball για τον 3ο προκριματικό γύρο του UEFA Europa League, που θα διεξαχθεί την Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011 στις 21:00.

Τα εκδοτήρια θα λειτουργούν Δευτέρα Τρίτη και Τετάρτη από τις 10:00 μέχρι τις 17:00, ενώ την Πέμπτη θα λειτουργούν από τις 10:00 μέχρι και την έναρξη του αγώνα.

Αναλυτικά, οι τιμές των εισιτηρίων είναι οι εξής:

Θύρα 1: 50 €

Θύρες 2, 3: 30 €

Θύρες 5, 6: 25 €

Θύρες 4, 4α: 15 €

Θύρες 7, 7α: 15 €

VIP 3ου: 100 €

VIP 4ου: 80 €

Όσοι φίλαθλοι έχουν προμηθευτεί εισιτήριο μέσω internet και έχουν επιλέξει την παραλαβή από τα εκδοτήρια, θα μπορούν να παραλάβουν τα εισιτήριά τους τις ώρες και μέρες λειτουργίας των εκδοτηρίων της Τούμπας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.208

Play-Off, Super League 8η αγωνιστική ΠΑΟΚ - Αεκ - 3-2 Για την 8η αγωνιστική των play offs της Super League, o ΠΑΟΚ κέρδισε με 3-2 την ΑΕΚ.....