18/7/11

oxyro N1.500









paok-oxyro -
Τέταρτο Φιλικό

ΠΑΟΚ - Ούπεν - 2-0


Ο ΠΑΟΚ ήταν καλός σκόραρε δύο φορές με τους Ιβιτς, Αθανασιάδη και κράτησε για πρώτη φορά ανέπαφη την εστία του, αλλά έχασε τους Ιβιτς και Σαλπιγγίδη με τραυματισμό
Η ΠΑΟΚτσήδες της Γερμανίας ήταν δίπλα στην ομάδα και στο φιλικό με τη βέλγικη Ούπεν.
Στο γήπεδο υπάρχουν πανό από ΠΑΟΚτσήδες των Βρυξελλών, του Σόλινγκεν, του Λούτενσχάϊν και από την θύρα 4.

Λάζλο Μπόλονι

«Δεν ήταν αυτό το τελικό τεστ και δεν έχω κάποιο τελικό συμπέρασμα. Ηταν το τελευταίο τεστ σε αυτήν την προετοιμασία. Εχω βγάλει κάποια καλά συμπεράσματα αλλά είμαι στενοχωρημένος από τον τραυματισμό του Ιβιτς και του Σαλπιγγίδη. Και για πρώτη φορά είμαι τρομαγμένος για το επίπεδο κάποιων παικτών το οποίο δεν είναι αρκετό» είπε ο Μπόλονι.

Για αυτά που είδε: «Εχω τα ίδια συμπεράσματα με όλα τα άλλα. Είδαμε κάποια πράγματα, στενοχωρήθηκα με τους τραυματισμούς, αλλά είμαι και νευριασμένος με κάποιους παίκτες που δείχνουν να έχουν χαμηλότερο επίπεδο».

Για το αν αυτό θα οδηγήσει σε απομακρύνσεις: «Δεν ξέρω αν θα μείνει αλλά το επίπεδο κάποιων ήταν χαμηλό».

Για το αν θα γίνει και άλλο φιλικό: «Θέλω ένα φιλικό παιχνίδι ακόμα. Το χρειαζόμαστε γιατί είμαστε σε περίοδο προετοιμασίας».

ΠΑΟΚ
Κρέσιτς, Έτο (63' Σνάουτσνερ), Λίνο, Τσιρίλο (59' Σαβίνι), Μαλεζάς (71' Κουρδάκης), Αρίας (83' Σακελλαρίου), Τσουκαλάς (71' Ιντζίδης), Ιβιτς (18' Σαλπιγγίδης, 44' Μωυσιάδης), Ρομπερ (71' Γεωργίου), Βιεϊρίνια (71' Αποστολόπουλος), Αθανασιάδης (71' Παπάζογλου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.208

Play-Off, Super League 8η αγωνιστική ΠΑΟΚ - Αεκ - 3-2 Για την 8η αγωνιστική των play offs της Super League, o ΠΑΟΚ κέρδισε με 3-2 την ΑΕΚ.....