9/6/11

oxyro N1.469




paok-oxyro - Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει

"Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την συμφωνία της με τον Laszlo Boloni, ο οποίος θα αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ομάδας για τα επόμενα δύο χρόνια.

Παράλληλα, επήλθε συμφωνία και με τον κ. Joaquim Jose Correia Rolao Preto, ο οποίος θα ενταχθεί στο προπονητικό τιμ της ομάδας, ως βοηθός του κ. Boloni."

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο LASZLO BOLONI

Ο κ. Boloni γεννήθηκε στις 11 Μαρτίου 1953 στην πόλη Targu Mures και ως ποδοσφαιριστής κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλητή Ευρώπης το 1986 με την Στεάουα Βουκουρεστίου, ενώ με τη φανέλα της εθνικής Ρουμανίας μετρά 108 εμφανίσεις και 25 γκολ.

Ως προπονητής ξεκίνησε να εργάζεται το 1994 στον πάγκο της γαλλικής Νανσί, όπου παρέμεινε έως το 2000, όταν και ανέλαβε για ένα χρόνο την εθνική ομάδα της Ρουμανίας. Συνέχισε στην Πορτογαλία (2001-2003) και στον πάγκο της Σπόρτινγκ Λισαβόνας, με την οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα.

Επέστρεψε για μια την τριετία 2003-2006 στη Γαλλία και εργάστηκε στη Ρεν, ενώ μετά από ένα σύντομο πέρασμα από την Μονακό, πήγε για ένα χρόνο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα πριν αναλάβει την Σταντάρ Λιέγης με την οποία την σεζόν 2008-2009 κατέκτησε το πρωτάθλημα Βελγίου. Τον Φεβρουάριο του 2010 ανέλαβε την Αλ Γουάντα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και τελευταίος σταθμός της καριέρας του ήταν η Λανς.

Παρουσιάστηκε από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ ο Ρουμάνος Λάζλο Μπόλονι

Παντελής Κωνσταντινίδης είπε:

"Τον καλωσορίζω στην οικογένεια του ΠΑΟΚ. Είμαι χαρούμενος για τη συμφωνία με τον ΠΑΟΚ γιατί ήταν ο πρώτος μου στόχος. Στις συζητήσεις που κάναμε, καταλάβαμε ότι ταιριάζει απόλυτα στη φιλοσοφία μας και στον τρόπο σκέψης μας".

Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο Μπόλονι

"Είμαι σίγουρος ότι θα έχετε πολλές ερωτήσεις αλλά θα ήθελα να σας πω πρώτα για την συνάντηση που είχα με τους ανθρώπους της ομάδας. Ο φίλος μου ο Γιώργος Κούγιας, με είχε καλέσει μια φορά στη Θεσσαλονίκη και μερικές εβδομάδες νωρίτερα μου είχε μιλήσει για το πρότζεκτ του ΠΑΟΚ. Μετά είχα την επαφή στο Παρίσι με τον Παντελή Κωνσταντινίδη και για μια ακόμη φορά ο φίλος μου, με κάλεσε εδώ. Έτσι αποφάσισα να έρθω όχι για διακοπές αλλά μια καθοριστική συνάντηση με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ. Συναντήθηκα ξανά με τον Κωνσταντινίδη αλλά και τον πρόεδρο.

Μου μίλησαν για μια ακόμη φορά για το πρότζεκτ της ομάδας, τους μίλησα και εγώ για τη δική μου φιλοσοφία και από σήμερα είμαι ο νέος προπονητής του ΠΑΟΚ. Αυτή είναι η σύντομη ιστορία μου με τον ΠΑΟΚ και φυσικά θέλω να γίνει πολύ μεγαλύτερη. Θελω να χρησιμοποιήσω αυτή τη στιγμή για να σας πω δυο πράγματα: πρώτα να ζητήσω συγνώμη από εσάς γιατί αν και έλαβα πολλά τηλεφωνήματα από τους δημοσιογράφους στην Ελλάδα αλλά δεν απάντησα ή δεν είπα τίποτε. Σαφώς και σεβάστηκα και τη φιλοσοφία του Κωνσταντινίδη για τις επαφές μας και γι' αυτό δεν έλεγα κάτι. Τώρα έχω σαφώς και κάποια πράγματα να σας πω και μπορώ να απαντήσω στις απορίες σας. Το δεύτερο πράγμα που ήθελα να πω είναι πως θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα μπάσκετ του ΠΑΟΚ που κατέκτησε την 3η θέση και πέρασα ένα ωραίο δίωρο μπροστά στην τηλεόραση. Πιστεύω ότι και στην Τούμπα θα ζήσουμε ανάλογες στιγμές. Αυτά είναι αρκετά ως πρόλογος πιστεύω..."

Στη συνέχεια απάντησε σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων...

-Τι ήταν αυτό που σας ικανοποίησε περισσότερο από όσα ακούσατε από τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ και αποφασίσατε να συμφωνήσετε;

"Δεν ήταν μόνο ένα πράγμα. Αυτό που κατάλαβα είναι πως υπάρχει δυναμισμός και αυτό είναι σημαντικό για μένα ως προπονητή. Διαπίστωσα ότι στη διοίκηση της ομάδας υπάρχουν δυναμικοί παράγοντες (Ζαγοράκης, Κωνσταντινίδης) και αυτό με επηρεάζει θετικά ως προπονητή. Σαφώς και το να έρθω στην Ελλάδα και να εργαστώ σε μια από τις μεγάλες ομάδες της χώρας είναι δέλεαρ".

-Γιατί απορρίψατε προτάσεις με καλύτερες οικονομικές αποδοχές όπως η Στεάουα ή η Εθνική Ρουμανίας;

"Η Στεάουα είναι η ομάδα μου και την έχω πάντα στην καρδιά και στο μυαλό μου. Αλλά η επιστροφή μου στην Στεάουα είναι ένα θέμα που δεν μπορεί να απασχολήσει στην παρούσα φάση τη συνέντευξη Τύπου. Είναι ευαίσθητο θέμα και θα σας το εξηγήσω άλλη στιγμή. Αλλά επαναλαμβάνω ότι πέρασα αξέχαστες στιγμές στην Στεάουα και τους εύχομαι τα καλύτερα..."

-Τι βάζετε πάνω απ' όλα ως στόχο σε μια ομάδα που αναλαμβάνει;

"Πειθαρχία τη χρειαζόμαστε σε όλες τις στιγμές μας. Μπορούμε να είμαστε πιο δυνατοί όταν έχουμε λογική και πειθαρχία. Είναι δύσκολο ίσως για τους παίκτες αλλά το χρειαζόμαστε. Επίσης όταν αγωνίζεσαι μπροστά σε ένα κατάμεστο γήπεδο πρέπει να προσφέρεις και ωραίο θέαμα. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε και το αποτέλεσμα. Το όνειρό μου είναι να φέρνω καλά αποτελέσματα με όμορφο θέαμα. Θα ήταν το ιδανικό".

-Μπορείτε να μας αναλύσετε το πλάνο σας και τι στόχο έχετε θέσει για την 2ετία;

"Έμαθα ότι ο ΠΑΟΚ έχει ταλαντούχους νέους ποδοσφαιριστές. Αυτό είναι καλό για τον σύλλογο και αν καταφέρουμε να προωθήσουμε νέους παίκτες μπροστά στον κόσμο μας. Πιστεύω ότι έχω την εμπειρία να δουλέψω με αυτά τα παιδιά και το έχω κάνει με επιτυχία και σε άλλους ομάδες. Αλλά δεν πιστεύω ότι μπορεί να γίνει άμεσα αυτό. Θα ήταν επικίνδυνο και για την ομάδα και για τα ίδια τα παιδιά. Δεν μπορείς να βάλεις 17χρονους αμέσως να παίξουν. Πρέπει να γίνει σταδιακά για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο...

Τώρα σε ότι αφορά τον στόχο που έχω βάλει σε αυτή τη 2ετία: Ο πιο ευχαριστημένος άνθρωπος στο τέλος της χρονιάς θα πρέπει να είμαι εγώ. Και τι εννοώ: λίγα λεπτά υπέγραψα ένα συμβόλαιο. Θα πρέπει να καταλάβετε όπως και ο κόσμος, πως αυτή τη στιγμή είμαι 200% ασπρόμαυρος. Είμαι κάποιος που θέλει να κερδίσει όλα τα ματς αλλά ξέρω ότι στη ζωή γίνεται αυτό που μπορούμε και όχι αυτό που θέλουμε. Όπως ξέρω ότι αν δουλέψεις σκληρά μπορεί να αγγίξεις αυτό που θέλεις. Γι' αυτό ο μεγάλος στόχος είναι να πηγαίνω σπίτι μου, να κοιτάζω τον καθρέφτη και να είμαι ήρεμος πως έκανα το καλύτερο για το ασπρόμαυρο. Θέλω να πω στον κόσμο μας πως με όλες μου τις δυνάμεις θα κάνω το καλύτερο που μπορώ. Θέλω κάθε βράδυ να κοιμάμαι ήσυχος".

- Γιατί υπογράψατε διετές συμβόλαιο και αν μέσα σε αυτά τα δυο χρόνια πιστεύετε ότι θα προλάβετε να αποδώσετε έργο...

"Καταρχήν δεν βρήκα κάτι κατεστραμμένο στο σύλλογο. Επομένως ήρθα να συνεχίσω το έργο τους πιθανώς με κάποιες διαφορετικές ιδέες αλλά πάντα με το ίδιο πλάνο και την ίδια φιλοσοφία που βρήκα εδώ. Ο πρόεδρος και ο τεχνικός διευθυντής μου είπαν ότι αυτή η ομάδα βρίσκεται στο τέλος ενός κύκλου και ήρθε η ώρα να αλλάξουμε τώρα. Είναι η ώρα να δουλέψουμε και με τις ακαδημίες. Ελπίζω ότι τα αποτελέσματα αυτής της δουλειάς θα τα δούμε γρήγορα. Αλλά εγώ δεν μπορώ να αγνοήσω τα αποτελέσματα της πρώτης ομάδας..."

-Πού πιστεύετε ότι υστερεί ο ΠΑΟΚ σε θέσεις;

"Χρειαζόμαστε παίκτες που μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα. Πρέπει να δουλέψουμε λίγο στην κατοχή της μπάλας, πρέπει να δημιουργήσουμε ένα πιο δυνατό πρεσάρισμα στον αντίπαλο και αυτό πρέπει να το κάνουν και οι έντεκα παίκτες με την ίδια ευθύνη και για την επίθεση και για την άμυνα. Πρέπει να γίνουμε πιο δυνατοί στα εκτός έδρας ματς. Αυτά είναι μερικά πράγματα από το σχέδιο..."

-Είχατε βρεθεί αντίπαλος του ΠΑΟΚ όταν ήσασταν στην Ρεν. Τι θυμάστε από εκείνο το ματς;

"Όταν φτάσαμε εδώ τότε, ήταν μια λυπηρή στιγμή για εμάς αφού σε εκείνο το ματς δεν είχε σημασία για εμάς και αν δε κάνω λάθος και για τον ΠΑΟΚ. Προσπαθήσαμε σε εκείνο το ματς να δοκιμάσουμε μια καινούρια ομάδα. Πιστεύω ότι και ο ΠΑΟΚ είχε κάνει πολλές αλλαγές τότε. Θυμάμαι ότι το ματς είχε "τελειώσει" πιο γρήγορα αφού στο ημίχρονο χάναμε 4-1. Το δίδαγμα για την ομάδα μου τότε ήταν πως δεν είχε το μέταλλο για να αγωνιστεί στην Ευρώπη σωστά στα εκτός έδρας ματς".

-Υπάρχει και το Europa League. Ο Δικέφαλος πέρσι είχε κάνει καλή πορεία. Αυτό οριοθετεί στόχο για φέτος;

"Είμαι σίγουρος ότι θα δώσουμε το καλύτερο για να κάνουμε την ίδια αλλά και γιατί όχι καλύτερη πορεία. Αλλά δεν μπορώ να υποσχεθώ τίποτε πέρα από σκληρή δουλειά. Θα δουλέψουμε στο μάξιμουμ για να το καταφέρουμε..."

-Ποια είναι η φιλοσοφία σας σε ότι αφορά τις σχέσεις προπονητή-παικτών;

"Ούτε δικτάτορας ούτε φίλος. Κάπου στη μέση πιστεύω. Πιστεύω ότι σε σχέση με πέντε χρόνια πριν, πολλά έχουν αλλάξει. Σήμερα ο παίκτης δεν είναι μόνο ποδοσφαιριστής είναι μια ολόκληρη επιχείρηση αφού έχει δικηγόρους, μάνατζερ και πάει λέγοντας. Το πιο σημαντικό πράγμα στη σχέση προπονητή-παίκτη πρέπει να είναι ο σεβασμός. Ο σύλλογος πάντως είναι εκείνος που πρέπει να ορίζει τις σχέσεις και πρέπει να είναι ο πιο ισχυρός πόλος. Το προσωπικό ενδιαφέρον των παικτών δεν πρέπει να είναι πιο πάνω από το ενδιαφέρον της ομάδας"

-Θα εισηγηθείτε αρκετές μεταγραφές σε αυτή την περίοδο;

"Δεν είμαι εδώ για να διώξω παίκτες. Είμαι εδώ να βρω λύσεις και να χρησιμοποιήσω αυτούς που έχω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Θα προσπαθήσω να τους μάθω όσο το δυνατόν πιο σύντομα και να ανταλλάξω απόψεις με αυτούς που ξέρουν την ομάδα. Θα κάνω τις καλύτερες δυνατές επιλογές για το παρόν και το μέλλον".

-Πέρσι ο ΠΑΟΚ έδωσε πάνω από πενήντα αγώνες. Πιστεύετε ότι το ρόστερ είναι αρκετό για να μπορέσει ο ΠΑΟΚ να διεκδικήσει και τους τρεις στόχους;

"Πρώτα απ' όλα γνωρίζω τους παίκτες αλλά θα τους γνωρίσω πολύ καλύτερα στην προετοιμασία. Επομένως δεν ξέρω αν είναι πολλοί ή λίγοι για να παίξουν και στις τρεις διοργανώσεις. Σίγουρα δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κάποιοι μεγαλώνουν όσο περνά ο καιρός και είναι κάτι που δεν μπορείς να αλλάξεις. Αυτό συζητάμε αυτές τις μέρες. Όλες οι διοργανώσεις είναι σημαντικές για τον ΠΑΟΚ και δεν μπορούμε να απορρίψουμε κάποια απ' αυτή. Όσον αφορά στην Ευρώπη πρέπει να δούμε σε πρώτη βάση αν μπορούμε να μπούμε στους ομίλους και αυτός είναι ο πρώτος μας στόχος στην παρούσα φάση. Δε θέλω να οριοθετήσω εγώ τους στόχους αλλά εμείς θέλουμε να είμαστε πιο δυνατή ως ομάδα από πέρσι. Μετά θα προσπαθήσουμε να δουλέψουμε πολύ καλά στην προετοιμασία και χωρίς τραυματισμούς. Θα κάνουμε τα πάντα για να μπούμε στους ομίλους. Πρώτα πρέπει να περάσουμε τον πρώτο γύρο και στη συνέχεια να προετοιμαστούμε για τον επόμενο. Θα πρέπει να δούμε την προσαρμογή των νέων παικτών που θα έρθουν στην ομάδα. Σίγουρα στην προετοιμασία θα πάρω μαζί μου έξι ή επτά νέα παιδιά από την ομάδα Νέων για τα οποία ο Κωνσταντινίδης μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια. Όλοι αυτοί οι στόχοι είναι σημαντικοί για μένα".

O Παντελής Κωνσταντινίδης ρωτήθηκε για το τι περιμένουν από τον Μπόλονι:

"Ο κύριος Μπόλονι έχει αποδείξει ένα αγωνιστικό στυλ στην ομάδα τέτοιο που έχουμε συζητήσει αρκετά έτσι ώστε να είμαστε και μέσα στους στόχους και να ευχαριστιόμαστε θέαμα. Θέλω να δω παιδιά από τα σπλάχνα της ομάδας αλλά γενικότερα νέα παιδιά να μπαίνουν στην ομάδα. Έχουμε συζητήσει για τους στόχους και φυσικά θέλουμε να κάνουμε βήματα πιο όμορφα για όλους μας. Εμείς θέλουμε να μπούμε σε μια διαδικασία ανανέωσης αλλά με σταθερά βήματα, επειδή αυτή η ομάδα έχει προσφέρει πολλά και πρέπει να ανανεωθεί αλλά με προσοχή".

Συνεχίστηκαν οι ερωτήσεις στον Μπόλονι.

-Ποιο σύστημα σας αρέσει να παίζετε;

"Συνέχεια μου κάνουν αυτή την ερώτηση και στη διάρκεια της σεζόν. Για το σύστημα το πρώτο είναι το 4-3-3 και μετά μπορείς να το αλλάξεις, σε 4-5-1 ή σε 4-4-2. Αλλά πιστεύω ότι το σύστημα δεν είναι το πιο σπουδαίο πράγμα αφού για μένα το πιο σημαντικό είναι η κίνηση, ο τρόπος που παίζεις και όχι πως τοποθετείσαι μέσα στο γήπεδο".

-Τον απασχόλησε καθόλου το ότι η Ελλάδα περνά οικονομική κρίση;

"Είναι αλήθεια ότι υπάρχει αυτή η κρίση. Αλλά αυτό είναι μια πραγματικότητα παντού και όχι μόνο στην Ελλάδα. Για παράδειγμα και στη Γαλλία πρέπει να αλλάξουν την οικονομική πολιτική στις ομάδες αφού θα έχουν πρόβλημα. Αλλά παντού ισχύει το ίδιο και δεν αναφέρομαι φυσικά στη Ρεάλ ή στην Μπαρτσελόνα. Αλλά οι περισσότερες ομάδες θα πρέπει να αναπροσαρμόσουν την πολιτική τους για να μην υπάρξει πρόβλημα".

-Τι ρόλο έπαιξε στην απόφαση του το ότι στον ΠΑΟΚ πρόεδρος είναι ο Ζαγοράκης;

"Είναι η δεύτερη φορά που δουλεύω σε μια ομάδα όπου πρόεδρος γνωρίζει το ποδόσφαιρο από μέσα. Το ίδιο ισχύει και για τον τεχνικό διευθυντή. Αυτό είναι πλεονέκτημα για τον προπονητή. Και η προσωπικότητα αυτών των δυο προσώπων μου έκανε θετική εντύπωση".

-Ονειρεύεστε έναν τίτλο με τον ΠΑΟΚ;

"Σαφώς και ονειρεύομαι και θα δουλέψω για να τον κατακτήσω..."

-Ποιοι θα είναι οι συνεργάτες σας στο τεχνικό team;

"Θα έχω τον συνεργάτη μου από την Πορτογαλία, τον Πρέτο, αλλά θα συνεχίσω με τον γυμναστή του ΠΑΟΚ όπως και ο γυμναστής τερματοφυλάκων. Θα είναι οι ίδιοι με πέρσι. Θα συνεργαστώ μαζί τους και θα βοηθήσουν πολύ στο να προσαρμοστώ και να δουλέψω".

- Το μήνυμα που θέλετε να στείλετε στον κόσμο του ΠΑΟΚ;

"Είμαι κάποιος που κρατά τα πόδια του στη γη και με τη δουλειά μου προσπαθώ να φτάσω στο όνειρό μου. Είμαι κάποιος που σκέφτεται με το κεφάλι του και όχι με την καρδιά του. Τους θέλουμε κοντά μας και είναι ο 12ος παίκτης μας"

Ο Μπόλονι αποκάλυψε πως αυτό που σκέφτεται άμεσα είναι να παίξει έναν αγώνα μπάσκετ με τον Κωνσταντινίδη και έβαλε στοίχημα ένα κονιάκ Μεταξά επτά αστέρων. Θα επιστρέψει στη Γαλλία για επτά μέρες και θα περιμένει εκεί και τους άλλους συνεργάτες του.

"Σήμερα είναι μια μέρα ξεκούρασης, θα φάω καλά, θα κοιμηθώ για να κερδίσω στο μπάσκετ τον Κωνσταντινίδη" είπε χαμογελαστός και κατέληξε: "Η αλήθεια είναι πως είμαι εγωιστής. Σίγουρα με ικανοποιεί που δούλεψα με τον Κουαρέσμα ή τον Κριστιάνο Ρονάλντο. Το να πάρω το πρωτάθλημα το κύπελλο και το σούπερ καπ στην Πορτογαλία ήταν η καλύτερη μου στιγμή. Με ικανοποιεί ότι αρκετοί παίκτες που έχω δουλέψει μαζί τους μου το αναγνωρίζουν αλλά είναι σημαντικοί και οι προσωπικοί τίτλοι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.208

Play-Off, Super League 8η αγωνιστική ΠΑΟΚ - Αεκ - 3-2 Για την 8η αγωνιστική των play offs της Super League, o ΠΑΟΚ κέρδισε με 3-2 την ΑΕΚ.....