31/8/09

oxyro N928


Ρωτήστε τον Πρόεδρο
Η Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. και το ανανεωμένο www.paokfc.gr δίνουν τη δυνατότητα στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ να απευθύνουν όλα τους τα ερωτήματα στον Πρόεδρο της ομάδας, Θόδωρο Ζαγοράκη!
Στείλτε τα όλα τα ερωτήματά σας για την ομάδα μέχρι την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009 και διαβάστε στο www.paokfc.gr τις απαντήσεις του Προέδρου, την Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009, αμέσως μετά το τέλος της Συνέντευξης Τύπου προς τους εκπροσώπους των ΜΜΕ.
Για την υποβολή της ερώτησής σας είναι απαραίτητα το ονοματεπώνυμο και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, τα οποία ΔΕΝ θα δημοσιοποιηθούν.
Στείλτε την ερώτησή σας ΕΔΩ


Ο Bryce Moon ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την απόκτηση του Bryce Moon για ένα χρόνο με τη μορφή δανεισμού (με οψιόν αγοράς το καλοκαίρι του 2010) από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Ο 23χρονος νοτιοαφρικανός ποδοσφαιριστής θα ενσωματωθεί στην ομάδα του ΠΑΟΚ μετά από το τέλος των υποχρεώσεών του με την εθνική ομάδα της χώρας του.

Ποιος είναι ο Bryce Moon
Ημερ. Γέννησης: 06.04.1986 Ύψος: 1.77 μ. Χώρα: Νότιος Αφρική Θέση: Δεξί μπακ Διεθνείς Συμμ.: 15 (1 γκολ) Προηγούμενες ομάδες: Coleraine (2004-2005), Ajax Cape Town (2005-2008), Παναθηναϊκός (2008-2009)



Ο Γιώργος Φωτάκης στην Εθνική ομάδα των Ανδρών
Ο Γιώργος Φωτάκης κλήθηκε από τον κ. Otto Rehhagel στην αποστολή της Εθνικής ομάδας των Ανδρών για τους δύο αγώνες με την Ελβετία (5/9/2009) και την Μολδαβία (9/9/2009) στο πλαίσιο της προκριματικής φάσης του Μουντιάλ 2010.

Δήλωση Φωτάκη:
«Η σημερινή μέρα μου επιφύλασσε μια μεγάλη έκπληξη. Ενημερώθηκα για την κλήση μου στην Εθνική Ανδρών και μπορώ να πω ότι έτσι εκπληρώθηκε ένα παιδικό μου όνειρο. Ευχαριστώ τον κ. Ρεχάγκελ για την ευκαιρία που μου δίνει. Έχω εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μου και θέλω να δικαιώσω όσους με βοήθησαν να φτάσω ως εδώ και σίγουρα να συμβάλλω όποτε μου ζητηθεί στην εκπλήρωση των στόχων της Εθνικής. Σίγουρα η μεταγραφή μου στον ΠΑΟΚ έπαιξε ρόλο στην εξέλιξη αυτή της καριέρας μου. Οι άνθρωποι της ομάδας μου έδειξαν εμπιστοσύνη από την αρχή και με βοήθησαν καθοριστικά να προσαρμοστώ γρήγορα στις απαιτήσεις της. Η προσπάθεια όμως δεν σταματάει εδώ. Έχω ένα κίνητρο επιπλέον για περισσότερη σκληρή δουλειά, για να επιτύχουμε με τον ΠΑΟΚ και την Εθνική τους στόχους μας».



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ.

O Ηλία Αναστασάκος στον Ατομητο Αθηνων.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι συμφώνησε με την ΠΑΕ Ατρόμητος Αθηνών για την παραχώρηση του ποδοσφαιριστή Ηλία Αναστασάκου.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ κ. Θόδωρος Ζαγοράκης και τα μέλη του Δ.Σ. θέλουν να ευχαριστήσουν τον ποδοσφαιριστή για τις υπηρεσίες που προσέφερε στην ομάδα και να του ευχηθούν καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.

Από την πλευρά του ο Ηλίας Αναστασάκος προέβει στην παρακάτω δήλωση:
"Φεύγω από την ομάδα μετά από μόλις έναν χρόνο, αλλά αυτός ήταν ο καλύτερος χρόνος της καριέρας μου. Έκανα πολλούς φίλους μέσα στην ομάδα και δέχθηκα την αγάπη του κόσμου του ΠΑΟΚ, που ως γνωστόν είναι ένα απαιτητικό κοινό. Πιστεύω ότι πρόσφερα όσα μπορούσα και ο ΠΑΟΚ μου πρόσφερε επίσης τη δυνατότητα να αγωνιστώ σε υψηλό επίπεδο. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο, τον Τεχνικό Διευθυντή και τον Προπονητή για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Ευχαριστώ φυσικά και τον κόσμο της ομάδας για τη στήριξή του στο πρόσωπό μου, αλλά και σε ολόκληρη την ομάδα. Φεύγω πεπεισμένος ότι ο ΠΑΟΚ θα πετύχει τους στόχους του, γιατί διαθέτει εξαιρετικούς ποδοσφαιριστές, όπως και άρτια οργάνωση σε όλα τα επίπεδα".

paok-oxyro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.208

Play-Off, Super League 8η αγωνιστική ΠΑΟΚ - Αεκ - 3-2 Για την 8η αγωνιστική των play offs της Super League, o ΠΑΟΚ κέρδισε με 3-2 την ΑΕΚ.....